Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年9月17日星期五

一肚氣換來的是......

原本琴晚包包的同事去BBQ叫左我一齊去,
真係好開心......
明知道星期四工作比較忙,
為左可以準時收工,
專登早左番工,
希望可以準時收工出席活動,
好努力的做呀做呀......
一路工作十分順利.......
去到五點,心諗可以出席活動.....
可惜壞消息一個接一個........
終於都要留堂,仲要留左好耐堂,
冇得去BBQ.......
勁唔開心...........
一肚氣.......
同事們,你地明明一早已經有野要整點解唔早d整呀......
點解我已經盡左力做好自己你地點解咁架.......
放工回家......
響雪櫃胡亂找東西吃......
坐響sofa上........
響呢個時間......
包包回來.......
仲帶左蕃薯回來給我.........
仲熱熱的一個紫色一個黃色.......
好好味好感動呀..........
最後,我發現我自己是一個幸福的東西.......

3 則留言:

  1. 不是東西,
    是幸福的廖太呀~
    今日多野做嗎 ???

    回覆刪除
  2. 辛苦你啦~~~ 包包真有心,好抵錫!^3^

    回覆刪除
  3. 我呢個禮拜都好忙呀,成個week都ot,冇寫過blog,好辛苦呀.....:(

    回覆刪除