Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年8月3日星期五

夏日救命水

夏天太陽伯伯好勤力,日日曬曬曬, 
作為一個在職媽媽,
lunch time 總是忙不停,
每天總要去街市走一轉,
為女兒張羅東張羅西..........

有時我真係以為自己會中暑.........

其實以一個小時既午餐時間,總是快快步去快快步回來,
回到公司總是大汗疊細汗,
酷熱天氣警報之下,

返到公司真係好想飲杯凍野..........
以降一降溫.......

.........噢............PR小姐送來救命水................

係O.N.E.既Cocount Water............純椰青水............



..
熱到死死下,快d倒杯出黎飲下先.............
我就黎暈喇.........


好香椰青味........原來係用左Tetra Pack 技術包裝,保存椰青既香味及營養。


椰青水既好處
快速補水+滋潤皮膚(岩我.......岩岩響街蒸完,成個人裡裡外外都冇晒水.........)
低卡.........(個女一歲多我仲未減番d磅數出黎.......係時候要找幫手喇.........)


由即日起陸續於部份惠康、ThreeSixty、MARKET PLACE by Jasons、
Sogo 銅鑼灣店、吉之島(康山店及黃埔店)、UNY生活創庫太吉城店及一田百貨沙田店有售。

原來今年7月先在香港推出,唔怪得我呢個超級市場精都未見過啦。
下次去入番幾包,放響公司先得.........
 



沒有留言:

發佈留言