Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年8月9日星期四

胃食的小豬


近排,可能轉口感,
十分愛吃麵包,
媽媽叫左個芝士蛋包做早餐,
媽媽將包包放響我面前,忙著為我拍照,
我好想食,
所以就先咬了幾口........


點知俾媽媽影左我個胃食樣.........


4 則留言:

  1. Jam,
    你睇落瘦左 呀 !
    我就弊啦,
    肥左 6 lbs, ><
    最近開始學人跳 鄭多燕減肥健身操,
    希望有幫助啦~!

    回覆刪除
  2. 仲有 , 你頭髮長得幾快 喎~
    有冇諗住好似 daidai 咁去 cut 短呀 ?

    回覆刪除