Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年8月6日星期一

第二十屆國際嬰兒、兒童用品博覽

去年岩岩生完阿女,坐月中去唔到既BB展,
今年一早已經講定要去,
老公問我有乜要買...........

其實冇,不過情義結,一定要去行下,
攞sample...........尿片公司、奶粉公司年中賺我唔少,
難得有機會一定要吸番佢...........

趁星期五lunch time 人流應該不多時去沖一轉.............

先看看收獲..........
行左一個小時多...........
也算豐富吧........


太亂,看不清........!!

有一大堆環保袋........


尿片墊、書本、file、
仲有我好鐘意既ABC Poster(祈待左好耐都未有公司寄俾我........)


扇......兩大把........


食物類.......我最鐘意......
米糊粉、蘋果手指餅、蘋果汁......
(仲有一支大紅袍烏龍.........俾我飲左)


搽面搽身的.........


玩具......相架...


尿片....只得L碼,想攞定XL都唔得..........


口水肩+紙巾+紗巾+濕紙巾....
好喇,排得整齊大家睇下........



好了.......我買左既係.......
兩支潔膚水...........
一支BB沐浴液.......
+
一包嬰兒專用清潔棉

總結: 我原來好大力......
一個人搬左咁多野回來........

我絕對贊成朋友所講,一個人去可以排乜就乜,
睇乜就乜,點行都得,
唔洗俾人XYZ.........^^




2 則留言:

  1. 你拎既贈品好似多過Daidai喎!

    Embrace Dreams

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該差唔多......^^
      我lunch time 去行,行到冇食飯.....

      刪除