Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年8月6日星期一

觀課日

囡囡返左咁耐學,第一次觀課(因為第一次撞岩佢打針,所以冇去)
今日請左一日假,所以好輕鬆咁餵左BB食早奶,
慢手慢腳出門口,點知又坐返平時架巴士........
好早去到......8點未夠........
所以同囡囡去左麥當奴慢慢食早餐

再坐左一陣,
之後行過超級市場,開左喎,又唔多人又大間,
所以同囡囡去坐車仔.........
你睇幾開心........
行左一陣就帶佢返學校,我想睇平時既佢,
所以專登俾佢返左學校先。

戴住口罩鞋套入去課室,
佢一眼已經認出係我,不過我想睇佢平時在學校情況,
所以我唔理佢,
唔理佢,佢又自己去玩............
囡囡好乖呀,原來響學校唔會同人爭野玩,
人地黎爭佢既佢就放低俾人地玩.........
不過原來,佢返學都好忙,
一去到已經在玩小玩具,
老師拿兜兜出來就會收玩具,
收好玩具大個小朋友就會飲水,細個小朋友可以再玩一陣,
之後就過來一齊睇布書,輪住去食生果蓉,
囡囡食得好叻,四五口已經食晒...........
之後就收布書,
玩沙除,又玩波波,拍拍拍........
之後就開始食飯時間,
囡囡黎到呢個時間已經好眼瞓,
一路食一路瞓,
對大眼睛,愈來愈細,去到飲湯時,已經超眼瞓,
老師話佢好乖就算眼瞓都會晒先瞓...........
今次亦不例外,
食飽飽就瞓左........

老師抱佢去床仔瞓豬仔,
蓋好被子.........
不知不覺,原來我都企左兩個鐘都要走喇...........




沒有留言:

發佈留言