Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年5月4日星期三

么鳳--水蜜桃乾

平時已經唔係好坐得車既我,


有左BB坐車簡直是一個考驗.........


日日由屋企坐邨巴返公司都想暈想嘔......


行過么鳳,買左包水蜜桃乾(呢包$20),


放響手袋,坐車時食......




其實,點解我會咁易暈,


係因為我耳水不平衡,原本未有BB已經好易頭暈,


醫生話我既血管比一般人鈍,即係人地d血好快就泵到,


但我就比人慢,而有左BB之後情況更加嚴重..........

1 則留言:

  1. 我記得我99在我大肚時都成日買么鳳我食的

    回覆刪除