Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年5月18日星期三

VICHY Normaderm 油脂調護保濕霜

夏天一到,我就會變身成一個不折不扣既豬油飽....
面油出得好勁.......好討厭,
不過自從去年,搽了VICHY既油脂調護保濕霜,
情況明顯改善了,
今年,成分改良了,加入左矽及甘油,
令肌膚24小時長效保濕,更可預防粉刺及暗瘡形成


質地是淺綠色既cream ,
啖啖既香味好清新..................
搽上面比去年既更易吸收更水潤...........
(溫馨提示:搽既時候要往同一方向塗於面上)

價錢.....$200/50ml ............一支有排用,抵用...................



萬一真係唔好彩,出左暗瘡,都唔洗擔心,
因為同一系列有呢支好東西.....
當出暗瘡時可早晚薄薄搽響暗瘡上面,暗瘡好快就會謝.......
我自己試過,萬試萬靈。
想改善肌膚泛油既姐妹們,可以去屈臣氏,
尋求幫助呀............

3 則留言:

  1. 快手呀你!試左咁多新野,我用緊但係未得閒影相呢....

    回覆刪除
  2. VICHY呢支油脂調護保濕霜,
    是我 近來 想 敗的 東東~
    我都係 一到 夏日就勁出 面油 的 ><

    另 塗暗瘡那支, 全名是 什麼?
    How much ar ?

    回覆刪除