Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年5月9日星期一

兩週年紀念日....

不知不覺已經結婚兩年喇,
時間過得真係好快........

老公成日問我想要乜野禮物,
想去邊度慶祝..........
我次次都會答佢,我是一個知足既人........
我有一個幸福既家,有一個錫我既老公,仲有一個健康既囡囡,
我已經好滿足,好幸福,冇野想要喇.....
希望住後既每一天,每一年都係咁,
知足常樂,平淡是福............


好耐冇upload 新相俾大家睇.....
WK 27 Mami 買BB野..........

胃食Mami 等食中.........

2 則留言:

  1. 好開心呀! 祝你日日都恩恩愛愛, 3口子生活美滿幸福呀!!!

    回覆刪除
  2. 我肥痺都祝你日日都幸福呀

    回覆刪除