Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年5月11日星期三

屈臣氏醫學美肌傳媒聚餐

日前,很榮幸得到屈臣氏既邀請參加左「屈臣氏醫學美肌傳媒聚餐」
今次一次過體驗八個國際性醫學護膚品牌包括:Vichy 、La Roche Prosay、Aterroge AD+、Promedial、Nanosys、Uriage、C’bon、Sans Soucis 以及Meg21


我同daidai早左少少到達,所以趁活動未開始,我地四圍試用下新產品.......
仲有遊戲....估下呢度有幾多個蘋果.......
當中真係有很多好東西.....(遲d逐一同大家介紹同分享)

活動正式開始.......
講明是聚餐....一開始就是食食食..........
好靚呀........

中場有仙子小姐為大家表演......

仲有咸點......

最尾仲有甜品.......
最後仲有抽獎時間,我的好姐妹daidai中左獎呀,真係好好運氣.........


不知不覺聚餐就完結喇,真係好開心呀........
最後,要感激一班細心既PR小姐既照顧及細心既安排,希望下次再聚。

4 則留言:

  1. 好正 呀 !!!!
    你地 2 個 就好啦~

    回覆刪除
  2. 我還是飲恨沒有跟你合照,只掛著拍的你手XD

    回覆刪除
  3. 好奇想知到底有幾多個蘋果XD哈哈哈~

    回覆刪除
  4. 我想問下呢, 每個牌子係成SET咁係WATSON'S推出定係某D 產品呀? 因為我都幾鐘意Sans Soucis , 不過見好多BLOGGER都係寫佢ANTI-AGE個系列, 我最鐘意佢CLEAR SKIN果條LINE, 莎莎成鬼日無貨....如果WATSON'S有就正!!

    回覆刪除