Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年5月31日星期二

MEG 21 Advansed Formula - MEG21 Redness Relief

D人成日話手同頸係最容易出賣女人既年齡秘密,
因為面你一定會晚晚搽野,什麼保濕呀防曬呀,去紋呀,
但係呢兩個位置好少會特別搽什麼去保養.........
姊妹呀....趁秘密未被看透時好保養一下........




先介紹Hand Treatment

白色的cream 狀....
搽上手潤而不膩,可減少細紋和改善膚色
我放響公司用,等我班同事久唔久可以搽一搽!
希望大家都可以有一對白白滑滑的手..........
好喇,要介紹另一個秘密王牌喇.....



頸霜..................



係專為頸部、胸部及上臂而設(當然亦可用於面部)
只需四星期,皮膚重現彈性........



咁神奇........
一於試一試............


呢個樽既設計又幾好喎,取頸霜既時候唔怕整污漕樽內既頸霜.........讚



泵兩下,已經足夠分量



建議每日兩次,不過質地比較笠,我只係晚上臨瞓前搽一次,

再做下按摩,等佢吸收,

希望我d頸紋可以早日離開我,

同時希望我可以有一個尖尖的下巴.........

加油呀..........



價錢方面

Hand Treatment : $398

頸霜 : $1500......

價鉉比較貴...................


最後,我覺得呢兩個產品的香味可以改善一下。

沒有留言:

發佈留言