Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2014年2月12日星期三

年初一許個願

今年好開心,大年初一,一家三口可以瞓到自然醒....
囡囡同我地拜年........(今年真係好溫暖,看......我地一家三口都可以短袖衫出動)
 
 
拜完年,可以出發去玩喇,去邊玩,去大埔林村許願樹
 
當日可能大家去晒拜年,所以人流不太多,我地架車都可以泊入去林村停車場........
泊入去仲有風車同兩份寶碟送.......
哈哈........
 
幫囡囡許願,我拋左兩次就已經成功掛左上樹,老公都估唔到...........
 
仲去左玩板畫印刷,我地呢一家三口可能實在太搞笑,搞到主辨單位的攝影師偷偷地偷拍我地。

就係咁玩左成個下午,阿女玩到散左,一上車就瞓左。晚上仲同一大班朋友去左深水埗掃街。

 
 

 
 
 


沒有留言:

發佈留言