Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2014年2月17日星期一

風雨下逛重開的聯和墟

今個星期天氣變得好凍仲下起雨來,不可以去公園跑,又不可以去放風箏,亦不可以去燒烤,醒起之前睇報紙介紹過聯和墟重開了,我地一於去行下。

一入去有一間古老的戲院,先去買門票(參觀的同時要找印仔,找齊三個印仔,姐姐話有一張明信片送俾我,等我都一齊搵印仔。)
 
以前人既廚房原來係咁架,燒柴煮飯架

 
看,爸爸變左個農夫拿著花灑淋菜,而囡囡提著菜籃幫手呀。
 

 
一轉眼,爸爸變左髮型師,幫囡囡理髮,她很滿意新髮型。
  
媽媽呢....
媽媽原來去左賣水果,囡囡來幫手叫賣,水果好靚呀,有冇人要買呀,買橙啦,買提子啦!仲有蘋果呀!又平又靚呀!
 
 
我地找齊三個印仔,姐姐真的送我一張明信片,媽媽教我用廣告彩上色,看我多專心。


 
 
就係咁玩左一個下午,今次呢個展覽真係好好,小朋友可以親身感受,古時人們生活情況,比起只在書本上看更好,更吸收,真係獲益良多的一個展覽呀。

沒有留言:

發佈留言