Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2014年2月13日星期四

我的肌膚就係水@水活保濕肌底液

已經是二月,天氣突然變到勁凍,日日得果幾度,真係乜野心情都冇晒......

收到Neutrogena送來的小禮物,首先多謝Neutrogena,打開睇下原來係佢地新出既水活保濕肌底,彩藍色包裝為這灰灰暗暗的日子加上一點色彩,加上一點開心,打開聞一聞,清新的氣味,又加分(說真的產品再好但氣味卻是臭腳水味真的大打節扣)。

 

倒出來,是水水的米白色液體,容易推開

 

看我的手,推開一搽,即時變得好潤,手背上的乾紋即時不見了,真的很水潤呀。

 


我習慣沖完涼即時拍上面,等佢吸收左,再搽平時保濕用品,感覺比就咁搽保濕用品更保濕,更加滲透,保濕效果last得耐左,清爽得黎又保濕,正呀。

上網再細看產品資料,原來想再加強保濕效果,可使用於一般化妝水後,精華液之前使用。

產品資料:
全新水活保濕肌底液。從保養步驟的第一步開始,以 Oliva HA1000純度玻尿酸和橄欖精華,迅速滲透肌膚深層,即時從肌底釋放大量水份,如打通保濕通道,讓水份及後續的護膚品得以導入到以往未能達到的肌底,5倍放大保濕放果。1滴,見証肌膚新突破,肌膚如變成水般的清澈、晶瑩透亮,觸得到的水嫩、柔滑。

價錢亦十分合理,$ 139.90/150ml,因為每次只需要少少份量已經可以搽晒臉同頸,一支有排用,好抵用。

另外,仲可以配合同系列既水活保濕凝露水活保濕精華(其實我之前都用過,真係一試愛上)一同使用加強保濕,咁就可以水水潤潤一整天。


沒有留言:

發佈留言