Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年4月14日星期三

倆口子大尾篤BBQ

五天既復活節 + 清明節假期,當中只有兩日可以一齊放假,
當然要出去行下啦......
出左街市買東東,再去燒烤,
可能我地都早去,所以好容易就找到一個好地方......

之後我地分工合作,
包包負責起火,
我就去洗食物,
睇下我地有乜東東食........

雞翼腸仔火雞腎牛油蒜蓉包青椒粟米蕃薯
仲有牛油金茹一口羊烏頭魚......
起完爐既包包,又要忙住包好烏頭魚......


好喇,一齊包好東東可以開始喇........
感覺好似回到拍拖時,兩口子去燒烤......
不消一陣就燒好喇.....
嘩.......蕃薯熟喇.......
我一口氣食左三個半.......

中場......網燒......
包包專心地燒燒燒.......
烏頭....

依.......忘了買檸檬......
只好找個橙來替代.....
原本想整香茅檸檬鹽焗烏頭....
點知整左香茅香橙鹽焗烏頭....


出爐喇........
香茅香橙鹽焗烏頭....
香噴噴好好味.........

6 則留言:

  1. 咁條烏頭掂唔掂先?
    兩個人bbq好有興緻喎,我從來未試過咁少人燒嘢食。

    回覆刪除
  2. 條烏頭好好味呀,
    如果有檸檬一家更好味.......

    我地拍拖果時已經成日兩個人去燒烤,
    可以趁機會傾計,
    都幾好架......^^

    回覆刪除
  3. 嘩!一齊BBQ好浪漫呀!我未試過呀~ 實食唔哂D野....

    回覆刪除
  4. 太恩愛啦你地.....
    俾著我 c6,實睬我都傻啦~

    回覆刪除
  5. daidai,
    我地兩個好大食,食晒d野先走.....

    回覆刪除
  6. Embrace Dreams ,
    放假冇地方去,
    我c6好鐘意同我去BBQ......
    因為有得玩又有得食......^^

    回覆刪除