Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年4月15日星期四

荃灣大帽山一日遊

最後一天假期,同包包一齊放,
原本佢要去WAKEBOARD,但係因此太大霧,
所以取消了,難得佢醒左,
一於早D出發,去玩.......
去左荃灣川龍飲早茶............
嘩.....好多人,但係好好彩,好快就有位......
但係就辛苦包包去張羅茶同嘢食.....

呢個馬拉糕就不用等......
睇下,我個耳環幾靚....
自己讚自己........^^

食飽飽,要行下.......
去左菜地行下.....

好多西洋菜.......
仲有好肥既油麥菜.........
包包話要行去竹林......
咁樣影......好靚.........
好難先等到冇人行架......

嘩.......一片大西洋菜地........
好喇行喇,我地去另一個地方再行下.........
去........大帽山山頂.........
真係好大霧喎.......

小朋友好似去旅行咁......
仲有人放紙鳶......
好喇,駕車下山了,
由於下山時間太長,車車中途要休息,
我地又響公園四圍行,行下下我諗起細個學校曾經黎過呢度旅行....
原來包包都係,不過佢響另一邊.......
真有緣份........(其實好多人細個都去過.......)
所以拍一張留念.......

之後,我又扮醒目帶佢去荃灣新都會廣場...........
睇佢心愛的熊貓萬能俠.......
我叫佢做熊貓之勇者........
呢隻有鬍鬚架........

睇下佢好似小朋友咁.......
好似帶左個小朋友出街咁.....
果個小朋友就係我...........
什麼都要影一大餐.........
影呢個........
難得的全身合照.......
最後,排隊影呢個...........

3 則留言: