Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年4月8日星期四

修頓籃球比賽

包包最愛打籃球,
呢日響修頓有比賽,所以放工去買票同包包一齊睇........
雖然要排好耐隊,但係都好開心.......

第一場係女子組比賽,冇乜人睇............
所以我地先吃東東......
買左個大大個既潛水艇.........
第二場係主菜喇......
你睇連包包都睇.......

搵個好位先.....
坐響我件褸上面睇,你真係叻.........

我支持既金色隊........加油呀....
包包話,人地叫永倫呀........
我知架,金色加油,金色加油....

場比賽太緊張刺激喇.....
又或者我太投入喇,
我拍到對手晒,把聲晒..........

當然我支持既金色贏左.......
金色好嘢..........^^

1 則留言: