Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年4月20日星期二

MAJOLICA MAJORCA 聚會

首先,多謝MAJOLICA MAJORCA既PR小姐,
邀請daidai出席佢地既活動,
再多謝daidai叫我地幾個同佢一齊去,真係好開心,
我地勁準時到達,一去到門口.....
佈置得好靚......
我就好鍾意呢個鐘......

呢個燈都好靚.........
通花的牆......
原來仲有即影即有玩........
睇下我地四個傻瓜......

玩完一大餐......
我地又再次嘩...嘩...大叫....
全都是因為.....包裝太美喇.......

找了張四人枱坐下.....
枱面放左新產品俾我地試一試......
首先......
我試左Skin Lingerie Pore Cover....

之前上網已經見好多人讚,
一試上手.....真係好薄好貼,
咁薄咁貼以為佢一定冇防曬,
睇清楚原來有SPF20 PA+,
平時用都好足夠,唔洗另外再搽防曬,
仲有少少色,有遮暇作用,平時就咁用都好方便,
夏天天氣又濕又熱,我又容易出油,原來呢隻base有控油功效,
真係勁鍾意,唔洗日日搽咁多嘢......
之後,我去睇過都只係$11X
跟住我就試呢個.....
Skin Remaker Pore Cover.....
首先係俾佢個美麗既粉盒吸引住......

攞上手未打開.....
嘩....好輕呀.....
(你知啦,個手袋唔知點解咁重,
仲要放個重重粉盒,日日出街好似日日做運動咁...
好快就會好大隻...)
好喇,試上手.....好薄呀,
以後唔驚重手搽多左......變左粉餅人喇.......

好喇.....
她們要施魔法喇......

首先有遊戲玩......
仲化妝師教我地用MAJOLICA MAJORCA 今季既新產品,
化一個今年既春Look,真係學左好多嘢......
(佢好似真係識魔法架,睇住佢將個model變靚,
我都好想好似個model咁靚呀....)

聽完仲有嘢食......

我地幾個唔捨得走,周圍影影影......
(睇唔佢到佢地走左去台到影相呀....呵呵...)
仲有禮物....

唔識畫眼線既我終於因為呢支眼線筆找到了成功感,
真係好容易畫......
另外,個eye shadow真係好好用,平日返工唔化妝,
今日只係輕輕加上呢個eye shadow.....
(四隻色都好好...單獨用又得,一齊用又得,得左......)
少少閃,唔誇張,人變得精神了......
放工回家.....出奇地閃粉仲響度......
(我有一對油油眼,可以留底.....勁呀)
又愛上了.......

6 則留言:

  1. 果醬,我也很開心,可以有機會同自己的老友仔blogger一齊玩,平時我多數自己一個咋,會很害羞,今次有你地陪我,開心一百倍呀!!!!

    回覆刪除
  2. daidai,
    下次再搵我地一齊去吖,
    真係勁開心,
    渡過一個有得食有得玩又可以傾計既下午,
    多謝你呀....

    我心郁郁想去買她的東東呀....^^

    回覆刪除
  3. 咁開心呀
    我只係用過佢唇高同眼影

    回覆刪除
  4. 555555..................
    最衰要湊住2隻馬騮啦...................
    ................................
    ................................

    回覆刪除
  5. DIDI,
    佢既base同粉底真係好薄好薄......
    你去試下,你一定會愛上......^^

    回覆刪除