Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年4月21日星期三

老公煎牛排

我煮嘢俾包包食就多,
今次佢買左牛排回來話煎俾我食,
真係好喇,
佢咁乖我都幫幫手,幫手整薯菜,
倆口子行晒成個街市都搵唔到曲曲薯條,
只好買個真薯仔回家自己切….切….切…..
hehe…….唔太靚……..
之後就退出廚房……..

包包……用心煎……煎…….煎………
完成了………
個樣好得喎……..



睇下………嘩………真係剛剛好……..100分………..
其實佢煎成點我都會俾100分,
因為佢係一個100%唔識煮嘢食既人,
肯行出第一步已經成功既一半喇……….
希望佢繼續努力啦…….

4 則留言:

  1. 真係好叻仔呀~我個c6連公仔麵都唔肯煮過我食....55555

    回覆刪除
  2. daidai,
    give me 5!!!!!!!!!!!!!
    我那 c6 都係呀~

    回覆刪除
  3. daidai,ed......

    呢個真係罕見現象,
    唔知幾時先再有下一次,
    所以一定要影底同你地分享,
    好好記錄......

    回覆刪除
  4. 好SWEET呀
    成日都見你同你個包包吃吃喝喝

    回覆刪除