Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年4月1日星期四

梅窩水燈節

難得同包包一齊放兩日假,出發去玩下........
一早起身....
坐船.......去邊呀........去梅窩呀,

船程30分鐘左右。

兩隻小鬼跟包包一齊瞓一瞓充一充電........
落船喇,
包包一心入黎諗住睇wakeboard表演........
去到........冇既.......已經好失望

等左30分鐘,終於有表演喇........
勁遠距離表演15分鐘就收工..........

小鬼曬太陽.......
又話好多嘢睇既.......原來冇乜..........失望......
有個戲棚,去睇下先...

唔知幾時.......
香港唔會再出現呢d戲棚,
周圍影下先.......


行完就去行下山........
行經文武廟,小朋友影張相........


包包話,原來再行就可以去東涌.........
我話好呀,行啦,行去探daidai.......^^
包包話要行兩個鐘先到,所以只好回程啦.......

回程.......
依.......儀式開始喇........
呢度係放水燈既位置.........

天燈都開始喇........
依..........勁差呀.......
好似放紙鳶咁,有條線綁住既........
每次只得兩三個..........
好失望.........
包包話可能又黑會靚d,所以我地就響沙灘等天黑.........
天黑喇......
我地又唔覺靚左喎......
都係果句.......失望.......

走喇......
水燈放到出碼頭..........

3 則留言:

  1. SWEET的你們

    我也去過梅, 空氣真的好好, 鼻敏感的我
    哈秋都打少幾個呢

    回覆刪除
  2. 好呀好呀~
    黎探我丫
    如果你地唔厭我遠
    同埋我唔識整野食招呼你地.......
    我屋企又冇野玩......

    回覆刪除
  3. 第一張,
    廖生知唔知你映佢 ga ??

    回覆刪除