Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年1月25日星期二

BB同大家say hi......

各位靚姐姐,你地好呀,
我陪住媽咪一齊寫blog已經寫左三個幾月,
媽咪日日寫我就日日響佢個肚裡面陪住佢,
未來既日子我都會陪住媽咪.......
不過媽咪陀住我真係好攰,佢唔可以日日寫喇,
希望各位靚姐姐唔好嬲.........^^

好多人問我係男仔定女仔,
媽咪同爸爸其實無所謂,
Junior BreadMini Jam都無所謂,
佢地成日同我講只要我身體健康就足夠,
上星期媽咪同爸爸帶我去見醫生,
做oscar測試既時候,醫生話我應該係Mini Jam.........
媽咪同爸爸好開心,不過當醫生話我頸皮厚度合格,
佢地先識笑咋.........

果日我仲表演左倒豎蔥俾佢地睇,
佢地又見到我飲胎水,
仲見到我個靚靚側面.......^^
我仲表演左伸懶腰.....
媽咪同爸爸睇到哈哈大笑........

6 則留言:

  1. 靚女媽咪,有冇oscar張相睇下呀?

    回覆刪除
  2. 好呀,遲d俾你地睇........^^

    回覆刪除
  3. 睇到我感到好 sweet 呀 !!!!
    好想快 d 見到你,
    要 摸下 肚肚~ ^v^

    回覆刪除
  4. ed.......

    無問題,下次見到........
    隨便摸........^^

    回覆刪除
  5. 上次見你係火車博物館d相都估到小小,恭喜方包方太^O^ !!

    回覆刪除
  6. lovebeauty,
    你咁叻.....
    我專登唔post果d見到個肚既相出黎架喇喎......

    回覆刪除