Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年1月27日星期四

老公生日午餐+晚餐..........

我有左BB之後,因為我唔可以食壽司,所以老公都冇得去.......
佢一定好唔開心,
佢生日........我地一齊自己響屋企整左太卷.......
唔洗擔心清潔問題.......
食飽飽出左去一田行街..............
仲買左今晚既晚餐........
睇下天都未黑就食晚餐喇........
Cheers........
Happy Birthday...........

我整左蘆筍.........有豐富既葉酸........孕婦要食多d呀.........
響一田買只係$25........好抵........

等食中................
生日果個響廚房煮梗晚餐.........

登登..............
有得食喇...............


老公.......煎牛排.....一流............


6 則留言:

  1. 生日果個響廚房煮梗晚餐.........真係笑左! 果然孕婦大曬!
    塊牛扒好吸引喲, 攪到我個肚打鼓.

    回覆刪除
  2. ed.....
    我唔洗煮所以又響度搞東搞西,
    找來candle影相.......^^

    回覆刪除
  3. kiki,
    塊牛排都係一田買架,
    平平地......至在開心下......^^

    回覆刪除
  4. 講起冇得食sushi,我都忍左好耐,到坐完月果日即刻去食魚生,想起都爽呀!
    你係一個好媽咪,忍耐下~

    回覆刪除
  5. daidai,
    我又ok 喎,雖然之前好鐘意食,
    依家冇得食冇話好想食,
    遲d生左先去殺.........^^

    回覆刪除