Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年1月22日星期六

失蹤人口......

近幾個月我都好似失蹤人口咁,唔見左,
我知道你地一定好掛住我......
想知道原因嗎.........??





其實我忍左好耐,好想好想同你地講,
同你地分享我既喜悅..........
講到呢度,相信大家都估到吧..........





係呀,我同包包要踏入人生另一個階段喇..........
係呀,我有咗寶寶喇..........^^





之前佢太細個,怕小氣,今日已經三個月多喇,
可以同大家講喇.........





初初陀B真係好辛苦,又暈又嘔.........
成個人好似無晒動力咁............
日日只係想瞓..........





好喇,日後可以同大家分享番之前既經歷喇........^^


......


知道大家好掛住我,


送大家一張大肚照,以解掛念之苦.......^^(wk12)

5 則留言:

  1. UM......
    都估到 d ga la,
    冇理由你咁掛住我,
    咁多 次 gathering 都唔出黎,
    0岩啦~
    我去街街會留意多 d 麵包超人既 野,
    買黎送俾你 既 bb ga la~

    真係好開心呀 !!!!!!!!!!
    我 表姐近日都証實有左 bb 呀 !!!!!

    回覆刪除
  2. ed mama,

    果然心水清呀........
    麵包超人BB......好靚呀......^^

    恭喜你表姐呀......

    回覆刪除
  3. 恭喜!好野!兔媽咪,可以去BB展了!小心身體~
    多多休息
    想摸下你個肚呀!大肚婆!

    回覆刪除
  4. daidai,

    二月有BB展呀,
    一齊去吖.....^^

    下次見到俾你摸下.....^^

    回覆刪除
  5. 如果我呢個EE見到 都摸下bb 
    替你開心 恭喜 !^-^

    回覆刪除