Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年1月7日星期五

蘋果雪梨茶

呢排天氣勁乾燥,老公又成日打邊爐,
今日煲左蘋果雪梨茶俾佢.........
潤一潤.........
(我老公好尖咀架,唔係種種湯水都飲架,
佢阿媽煲湯係直情一啖都唔肯飲,
要照顧呢個大少爺真係用左我唔少心血.........)

4 則留言:

  1. [阿媽煲湯係直情一啖都唔肯飲]
    真 ga ?????
    激死你 奶奶~
    你煲呢個有冇另加 冰糖呀 ??
    因為我試過淨係咁煲,
    會甜中帶酸,
    想再甜d, 可以加 無花果 / 蜜"早",
    仲滋潤~^v^

    回覆刪除
  2. 我想話D男人係好麻煩,好在你係佢老婆,佢鍚你咁飲囉~

    回覆刪除
  3. ed,
    真架,99煲湯佢真係唔飲架....
    我無加冰糖同蜜棗架,
    平時已經吸收太多糖份,
    唔係咁健康......><

    回覆刪除
  4. daidai,
    係呀,男人同小朋友一樣.........

    回覆刪除