Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年1月26日星期三

老公生日蛋糕....

每年老公生日我都會整個蛋糕俾佢,

今年比較特別,係同BB一齊整.......

陀住BB整蛋糕身手無咁敏捷,所以足足整左兩個半鐘........

整既過程都鬧出不少笑話.........

我整個蛋糕材料中需要朱古力,偏偏忘記了買.........><

臨時臨急...........點好.........><

呵呵.........記起早排朋友仔送左盒Royce朱古力俾我..........

一於拆左佢黎整蛋糕..........(呵呵......我真係一個天才.........^^)

之後.........仲有一段小插曲.........

買左個Happy Birthday牌仔.........但係無買朱古力筆........

咁點寫字呀..........

天材真係天才........用牙籤寫字..........

幾經辛苦........終於整好左個蛋糕喇.........

要收埋佢先..........

老公要十二點先放工.........我一定已經瞓到豬咁啦..........

要好好準備.........

門口先貼上一張由本人寫既生日祝福.........

等佢一開門就見到.............


蛋糕一定要收埋響雪櫃..........
點樣可以唔俾佢打開睇左個蛋糕呢.........
貼張告示先.........
(雪櫃內有惡犬.......好人好者都驚啦..........^^)



好保險..........雪櫃內再貼一張..............

成功.........佢真係冇打開..........
(其實我好衰.......果日我專登叫佢幫我買野,
d野一定要放入雪櫃,但係我貼晒告示叫佢唔好雪櫃,
睇下佢會點做..........^^佢原來真係幾乖.........)

老公........Happy Birthday...........




4 則留言: