Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年1月11日星期二

試用報告: MIOGGI夜間能量再生面膜

買左一段日子既MIOGGI夜間能量再生面膜
好懶呀,自己去呢度睇啦.....
http://www.mioggi.com/cgi-bin/index.asp?lang=ch&url=product_view&product=69
呢排天氣凍到咁,冇心機搽咁多野.......
早d爬上被窩中才正確..............
但是要整暖個被窩點都需要一d時間,
響呢個時候,通常我都會好內疚冇搽面,
咁乾都唔搽面.........作死咩.........
所以.........我就會放呢支響床邊,等我可以臨瞓時搽一搽.........

質地是透明啫喱狀.......
搽上面好快就吸收晒,唔知係咪因為我太乾呢........
我買果時帶一個舊既mask瓶去加$180就有,
所以超抵,個BA小姐仲好好人送左支細細既生命水俾我試呀。

4 則留言:

  1. 完全冇用過MIOGGI D 野呀....好OUT的我....

    回覆刪除
  2. ed,
    呢排好似生命水有優惠呀...

    daidai,
    我都係用過佢既bb cream同六角水同呢隻mask咋.......

    回覆刪除
  3. 好想知你六角水用成點呀 ?得唔得 

    回覆刪除