Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2013年8月13日星期二

返學一星期報告

不知不覺囡囡返學一星期了,
呢一個星期每日只返一小時, 好讓小朋友慢慢適應離開爸媽,返學去。 

第一二日父母(其中一人陪同)上課, 因為囡囡比較聽我話,所以第一天由我陪,


第一天無驚無喊,只安靜坐著觀察其他同學及老師(我都話佢係觀察型!)

第二天由爸爸陪返,無問題,放學老師話佢乖仲送左set套杯俾佢。 

第三天,自己返學喇,無問題,老師話:佢會主動同其他小朋友玩玩具,玩完仲會執玩具。好叻呀! 

第四天,自己返學,老師話:入校門時因為見另一個小朋友喊,所以佢眼紅紅,但無喊出來。 

因為囡囡讀預備班,其實係mix九月升K班既小朋友一齊上堂,哥哥姐姐好好會主動拖住囡囡,照顧佢,抵讚! 其實,陪上堂除左可以令小朋友適應返學,我亦放過每一刻,留意k班小朋友,呢班小朋友真係好乖巧,上課時個個坐定定,出操場玩個個又好活潑,明顯地已經成功學習到control自己,而自理亦錯,可以自己去廁所,個個戒晒片,主動有禮,有幾個男仔仲主動走黎同我傾計,對答如流,咬字清晰,而女孩子亦不會公主上身,讚呀! 老師,姐姐有愛心,校長,每日返學放學總會在大堂等候,說:早晨/Byebye! 

睇左一個鐘,我好開心,因為真係無揀錯學校。

沒有留言:

發佈留言