Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2013年8月23日星期五

校園生活

返左預備班快1個月,每日返學放學都會同老師傾幾句,
睇下囡囡返學既情況,星期五老師仲主動打電話俾家長詳談,
老師辛苦你了!
1個月過去,囡囡大概已經適應校園生活,
每天準時起身,飲奶,刷牙,洗面,玩一陣玩具,
換校服,自己著襪著鞋返學,
感恩她十分愛返學,我唔期望佢好叻,我只希望她愛學習!

她的學校安排左好多室外活動,好讓小朋友可以跑下跳下,
今日就見一邊操場放置了4個大大小小既泳池,

而另一邊就放左吹泡泡既用品。

放學了,囡囡同我講:呢度吹泡泡。小咀嘟起,吹!!
甜死我了,笑死我了,可愛到咁,媽媽錫到你暈,
媽媽太愛你了。為左你放棄份工,我太願意了,
我可以日日夜夜對住你,教你,我會好好珍惜。

沒有留言:

發佈留言