Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2013年8月7日星期三

開學準備工夫!

不知不覺囡囡已經兩歲,要離開讀左兩年既嬰園喇!
囡囡係7月B,話係大B又唔係,同1月B拍埋,始終細半年,
Interview時差少少,不過佢都唔差,有3個offer有得揀下,
最後揀左最近屋企(近到馬路都唔洗過!),
而且我地打算在區內升學,呢間學校在區內數一數二,
三來老師有愛心,四來呢間學校大B細B都收
(我點知,interview時在課室內貼左小朋友D生日月,我見個個月都有,
好平均!(所以媽媽們時時要多留意周圍,一眼關七!)
五來鍾意有室外運動場,雖然唔大,但係有,已經好好,
因為好多幼稚園都冇,我覺得有個運動場小朋友可以多D出外活動,
身體好過成日在室內嘆冷氣。
終合以上各價點,我揀左呢間N班,希望我冇揀錯啦!

一月尾 first interview,二月頭second in,二月尾已經有結果,
收囡囡讀N班,五月已經買校服,書包,交書薄費,5/8星期一開學,
開學之前,媽媽要準備的也不少!!


一早拍定學生相,你知啦,小朋友唔係日日咁合作!!


要買定白色襪,白色底衫,同白鞋
(呢間學校好好,只係得運動服,所以唔洗買黑鞋。另外,我好懶只買同款襪,以免成日要pair up!!)


仲要在校服內一一熨上名貼,以免小朋友換衫時調換了!



(温馨提供:鞋都要熨上名貼,將鞋墊取出,熨在墊上。)
希望我呢個新手媽媽幫到大家,多謝支持,下次再同大家分享!

沒有留言:

發佈留言