Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年1月4日星期一

考大牌

呢日我二姑拉上黎我屋企食飯,好緊張,話晒係第一次試我煮既飯,
整乜好呢.....
幸好早左一日通知我,等我可以好好諗清楚.....整乜....



好喇,重要時刻到喇......
登...登.......登.....登.......
第一味係.........富貴黃金蝦............


跟住係黑椒牛肉炒三色椒...........


跟住...煎薯餅.....失手..................


最後...甜品係...薑汁燉蛋

8 則留言:

  1. 點解你會叫做考大牌既 ????
    我 love 那個"黑椒牛肉炒三色椒"
    俾10個叻你~

    回覆刪除
  2. Frozen Angel ,
    我只係亂煮一通.........^^

    回覆刪除
  3. lovebeauty ,
    考車牌我仲未敢,我是一個沒有方向感的人,
    我怕撞車多過食飯.......><

    回覆刪除
  4. ed.....
    考大牌!!!!!!
    呵呵.......
    這個麻......
    下次見面時告訴你.......^^

    回覆刪除