Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年1月5日星期二

美好回憶之聖誕節愉景灣一日遊

知道包包聖誕日放假可以陪我實在太開心喇,
一早已經安排了—日遊俾包包,
希望佢開開心心....
睇下我地既行程先.....
由於之前果晚玩得太夜,所以俾佢瞓晏少少........
出發去東涌食個lunch 先,之後就坐巴士入去愉景灣,
大約20分鐘就到,
由於時間仲早,行左碼頭..影下相....
睇下包包既作品先.....





跟住就行回市中心喇.......
之後就去左買小食,等日落....

一定有人問,點解要響呢度等日落....
日落之後.......沙灘上出現了......

一個一個心心呀........
亦是我今次安排行程的重點.....
其實我都偶有佳作架...........

7 則留言:

  1. 嘩, 你地真係好鬼死浪漫o架o者, 上面幾張相映你十足少女沙龍照, 你都有潛質做o靚模喎~呵呵~

    回覆刪除
  2. 好靚呀D相~
    廖生果部相機係咪CANON-5D?
    去東涌唔叫我?????

    回覆刪除
  3. 心心係你整ga ????
    咪要帶好多野去lor ???
    你地真sweet呀 ~

    回覆刪除
  4. 真係好浪漫呀!
    我都想知"心心"係唔係妳整o架?

    回覆刪除
  5. daidai,
    你同你蝦子餅都去行下影下啦....^^

    回覆刪除
  6. Embrace Dreams, Chloe,
    心心唔係我地整架,
    係果度為聖誕節而整既......^^

    回覆刪除