Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年1月13日星期三

鈎頸巾

公司搞左個鈎頸巾班,
我原本係一d都不懂鈎,
上左一堂已經可以成功鈎一條頸巾喇,
上左兩堂學左三款喇,
原來鈎嘢真係幾好玩,
所以一口氣鈎左三條,呢三條都會送去老人院俾公公婆婆,
希望佢地收到唔會嫌棄我手功唔好啦,
亦希望將我既小小溫暖同佢地一齊分享........



10 則留言:

  1. 好溫暖, 公公婆婆一定好鐘意!

    回覆刪除
  2. 美美美,頸巾美
    善心更美!

    回覆刪除
  3. 我都有學過勾頸巾,
    但好耐都無做啦,
    唔知仲記唔記得,
    不過勾比織快,
    好快就可以完成,有成功感。

    回覆刪除
  4. 我都好想學呀 
    係邊度有得學架 

    你越來越賢淑呀 ^^

    回覆刪除
  5. Re:歡樂滿becca,
    我怕公公婆婆收到唔鍾意......><

    回覆刪除
  6. Frozen Angel,
    等我鑽研個新款再post 上黎引下你,
    等你快d學........^0^

    回覆刪除
  7. Chloe ,
    鈎真係快好多.......^^

    回覆刪除
  8. reddy ,
    你唔介意我新手上路,我樂意教你....

    回覆刪除