Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年1月26日星期二

乖巧的小寶寶

呢日一家人去哥哥家探8日大既小侄仔,
這小粉糰真可愛,
大嫂說平日他一肚餓就會放聲大哭,
今日見到咁多人反而安安靜靜,
仲俾姑姐抱抱,
寶寶,你好乖呀.......



12 則留言:

  1. 寶寶真係好乖喎,唔扭計。
    妳抱BB手勢都係生硬左o的,
    多些練習,第日自己個BB就識抱啦!

    回覆刪除
  2. Re:歡樂滿becca ,
    係呀,佢真係勁可愛.....
    好鍾意佢呀.....

    回覆刪除
  3. Chloe ,
    寶寶好軟綿綿,
    我抱佢,我好驚,
    可能try 多幾次會好少少....^^

    回覆刪除
  4. bb好cute呀!
    我抱b都ok架! 成日玩人果d,幾時比你果個我玩?

    回覆刪除
  5. BB有一種香氣,好吸引...

    回覆刪除
  6. 哎呀呀~
    我都就黎要做人舅母啦~
    好期待呀 ~

    回覆刪除
  7. daidai ,
    我生左一定帶出黎佢你地抱下玩下.....^^

    回覆刪除
  8. ANNA ,
    係呀,我果日都嗅到佢有bb味呀.....
    好香架........

    回覆刪除
  9. Embrace Dreams ,
    幾時生呀.....
    到時影多d相俾我地睇呀.....

    回覆刪除
  10. lovebeauty ,
    真係好多頭髮架.....

    回覆刪除