Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年1月9日星期六

試用報告:水感肌綠崗二世子雪山收孔水

首先,要多謝屈臣氏經圓圓小姐俾呢支收孔水我試用。

水感肌綠崗二世子雪山收孔水......
我鼻既左右既毛孔都幾大,之前用左好多方法都冇法改善,
回家立即試用,收孔水既用法係就咁倒出適量收孔水,拍上面,
收孔水質地比平時用開既爽膚水杰,
所以唔可以立即吸收晒,我會拍多幾下等皮膚慢慢吸收,
吸晒之後,好滑,毛孔好似真的收細了,皮膚好似真的緊緻了......


3 則留言:

  1. 係呀!我都試緊佢地其他新牌子, 都冇果醬咁乖!

    回覆刪除
  2. 唔係呀,我只係勁鍾意試新嘢咋...........^^

    回覆刪除