Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年1月16日星期六

荃新天地之WARAKU

呢日包包要去荃灣打波,佢想我陪佢,好啦,好耐冇陪佢就陪下佢啦,
未食早午餐,所以先去食東東,去左荃新天地WARAKU食lunch ,
我地一人叫左一個鐵板餐.......
睇下有乜東東食,
首先來了一個沙律,真係好新鮮,沙律汁又好好味,好開胃......


跟住跟餐有一杯嘢飲......
我叫左芒果汁......包包叫左Calpis......
我地都覺得貨不對辦......


跟住.......包包.....好多蒜呀.....(好開心.........)
但係原來只係第一片........only...(好失望......)

睇下環境.......都幾好架,唔係好多人,
一路食一路傾計,都幾舒服.......

依.....話咁快.......我個鐵板餐到喇.......
煙都冇.......好失望......




食飽飽.......
玩下先.......
我已經傻左.......


好彩,仲有你同我一齊傻........

結帳,$150兩個人既午餐........

1 則留言: