Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年1月20日星期三

打尖打尖.....侄仔出世喇....

大哥個仔出世喇,
比預產期早左幾日,
呢個寶寶真係好乖巧,
出世第二日我同老公去醫院睇佢,
不知不覺睇左兩個鐘,
兩個鐘都冇大聲哭泣,
只係因為肚仔餓細細聲哭了兩次......
睇到我地倆口子心郁郁.........
寶寶,希望你快高長大,身體健康....






4 則留言:

  1. 真係好cute呀!!!!!!哈哈, 你地心動不如行動吧~~~

    回覆刪除
  2. 個BB好幾頭髮喎,真可愛!
    快些行動吧!

    回覆刪除
  3. 幾時到你呀?我要食薑醋~~~~~~~~~

    回覆刪除
  4. 而家,我見親 d bb 都心郁郁.........
    不過,一定唔會再追啦~
    我等緊玩你地既 bb 哦~
    哈哈.......

    回覆刪除