Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年10月20日星期三

Anpanman 沖涼玩具

麵包超人又出新野,

我又要破財...........

今次野個係沖涼玩具喎.....

打開睇下....

真係靚到............

其實一套有四款架,

同同事已經買左三款........

6 則留言:

  1. 之前我買衫俾哥哥妹妹時,
    見到有一個麵包超人的 口水肩,
    就諗起你啦~
    我仲諗好唔好買俾你....將來個 bb 好呢 ??
    如果你想要的,
    開聲, 等我幫你買呀 ~

    回覆刪除
  2. ed.......
    我太愛你了.......^^
    有左一定話你知道......
    你湊b湊成點呀.......

    回覆刪除
  3. lovebeauty,
    係呀......
    已經儲左好多玩具喇......^^

    回覆刪除
  4. 好低能呀~~~~~~~~~~~~~~笑XD

    回覆刪除