Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年10月12日星期二

秋天天氣去邊度最好......

中秋節原本已經好想去露營,
可惜天下關係只好取消,
秋天天氣實在太好了.......
我地出發去露營.....
去到整好個營,
打完邊爐,天已經黑晒........
食糖水........
睇一陣報紙.......
傾一陣計.......
就瞓左........
半晚下大雨.......躲在營裡面,好安全.........
天光先醒.........
大家睇下我地間屋仔........
景色不錯........
背山面海.........

我的御廚........
我係助手...........
助手可以聽住iphone煮野..........^^
兩個人一齊煮早餐........
(其實仲煮左麵........不過未影相已經食晒.........><)


食飽飽就去左行沙灘........
多浪漫...........

呵呵..........
行到沙灘既盡頭...........
之後就去左大澳行下.........
辛苦包包又要揹咁多野............

大澳真係好多人..........
難得小貓仲可以瞓午睡............
跟住就係咁食.............
斑蘭雞蛋仔........
古古怪怪咸既.........><
茶果...........
仲有糯米糍............
好好味呀..........

黑芝麻砵仔糕.........
好味道......
(不過好玩多過好味.........)
燒魷魚.........
其實拍拖既時候成日都去露營,
但係今次同上次不知不覺相差三年.........
.
.
.
第日有小朋友一定會帶去去露營..........

6 則留言:

  1. 嘩! 好玩呀! 我未去過露營架,最多係宿營,仲要係十幾廿年前~~~(暈暈暈@@@)
    去大澳勁食,我又想去食多次耶~

    回覆刪除
  2. daidai,
    你等BB大個小小就可以去.......
    我就係擔心有左BB有排冇得去露營,
    所以下雨天都照出發......^^

    大澳真係好好玩又多野食.....^^

    回覆刪除
  3. 張拖鞋照好有feel
    我都成日影兩個人既鞋照 hehe

    回覆刪除
  4. reddy,
    張拖鞋相我影架......^^

    回覆刪除
  5. lovebeauty,
    呢個天氣最岩去露營,
    快d帶小朋友去玩下.......^^

    回覆刪除