Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年10月25日星期一

新產品試用--Lavera Neutral Sun Milk SPF 20

多謝 Lavera 公關小姐送我Neutral Sun Milk SPF 20 試用。
雖然夏天已經過去......
但我很愛戶外活動,
上星期貼了行山相片,
有冇睇到.......

其實任何日子都要搽防曬.........
呢款lavera既防曬........
擠出黎係白色既cream.......
可能質地比較杰,
所以比較難推開,要多一點時間才可搽均。

效果.....
其實幾好,我行左一日山,又玩水又流汗,
其間無補搽.....
都可以防都曬。

值得一讚既係平時搽完防曬,
皮膚會變乾.....
呢款就冇呢個問題,
加上冇加味道.......很愛...........
仲要係有機產品........
價錢係 $ 179 (50ml)

3 則留言:

  1. hi~你好啊
    我上年都有買呢支防曬啊
    今年想買返
    但係我去過銅鑼灣同太古城都無得賣啊
    請問你喺邊度買架?

    回覆刪除
  2. Eris,

    睇吓邊間近你.....^^
    http://www.lavera.hk/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=30

    有空多來坐......^^

    回覆刪除