Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年10月8日星期五

兩個人食幾多碟碟壽司????

到底兩個人可以食幾多碟壽司呢???
20碟.........?
30碟.........?
我地兩個食左40碟..........
真係嚇死人............


如果有一日香港俾三文魚怪襲擊,
政府可以諗下派我地兩個出去,
消滅三文魚怪........
.
.
.
三文魚係我地既敵人........
我要消滅佢地........
.
.
.
食三文魚食大左........
.
.
食到兩個肚都大.........

睇黎呢個紀錄都冇機會打破........
好好記住呢一日啦.......

4 則留言:

  1. 我同老公好耐無食過咁多碟 
    你地好勁呀 !

    回覆刪除
  2. EEEEEEEEEEEE 好吸引呀!
    我勁耐冇食魚生了
    等BB出世後一定要食一次築地魚生飯!!!!!!

    回覆刪除
  3. reddy,
    我地真係好大食架,
    兩個人可以輕鬆食KFC一桶雞餐........^^

    回覆刪除
  4. daidai,
    你再忍多一陣啦,
    生左BB你就乜都可以食.......^^

    回覆刪除