Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年10月13日星期三

第一個拼布公仔

第一個拼布公仔終於完成了.......
一針一線親手縫製......
手手腳腳都可以動架............
呢隻公仔將會離開香港去到世界各地展覽,
之後就會送贈戰亂國家既小朋友,
同時將幸福快樂送俾佢地.......^^
(希望他們唔好介意我手藝差啦.......)
轉個身俾姐姐睇下.........
小插曲:其實我都整左好多不同既小手作,
但係呢隻拼布兔仔,包包好鍾意,
佢問我幾時會帶小兔走,
佢話要帶佢出街影楫相先........

3 則留言:

  1. 我未做過公仔!
    是F公司那個活動麼?

    回覆刪除
  2. lovebeauty,
    我都係第一次整公仔咋......
    但係已經迷上了.......^^
    無錯就係F公司既活動......^^

    回覆刪除
  3. 好GOOG AR~ 有愛心的果醬>3<

    回覆刪除