Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年10月19日星期二

新產品試用--Pure Beauty Perfect cleansing Water

首先要多謝屈臣氏PR小姐俾我試用新產品…….
今次試用既係Pure Beauty Perfect Cleansing Water……..


很愛它簡簡單單既包裝………..
更愛它沒有加入香味.......

我平日返工只會搽少少防曬加碎粉……..
呢排下巴位勁爆暗瘡,真係氣死我了……..
所以下巴位搽左遮暇膏………


每日放工番到屋企,第一件事就係卸妝,
雖然只係薄妝,但係都好辛苦…….

而我比較愛用卸妝水…….
因為曾經用卸妝油之後成面笠笠……..好討厭………
從此怕了………卸妝油


呢支卸妝水好特別,有兩個使用方法,
可以就咁擠落手再搽上面,
又或者用化妝棉都可以………
我兩個方法都試過………
比較鍾意用化妝棉既方法,好似乾淨d……
人就係咁架喇,一定要眼見到才相信……..


通常我用完卸妝水之後,都會用洗面東西洗一次面,
不過我試過用完呢支卸妝水之後就咁過一過水,

感覺都唔會笠或者油,
亦不會好乾,感覺不錯。


物價指數不斷上升,依家一支好少少既卸妝水動輒要百多二百元,
而呢支只需要$79.9……
可算抵用的東西……….

1 則留言: