Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年10月26日星期二

跑出樂趣的步

自從上星期,第一次開始去跑步,
不知不覺已經愛上跑步,

會主動叫包包同我去跑,
包包番工就自己去跑……..


經過幾次已見到自己有進步,
由第一次要小半跑大半行才可完成,
到可以跑足80%,時間亦短左,
雖然係慢慢跑,但係都叫做完成了,
之前真係一d都唔喜歡,勁唔鍾意跑步,
但係依家我會自己主動去跑,
跑完出一身汗,感覺好好,成個人好似開心左………

2 則留言:

  1. 果醬你好健康呀!
    天氣開始凍,小心身體~

    回覆刪除
  2. daidai,
    我就係怕冬天我會病,
    所以多做運動,
    強壯身體........^^

    你都要小心呀,凍左好多呀......
    記住我默默為你加油呀......^^

    回覆刪除