Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年11月1日星期一

密密中獎........

日前同好朋友傾開計,
朋友的叔叔正學面相…….
叔叔話人笑得多會好運氣d,
我真係信………
呢排一向冇中獎運既我…….
三番四次中獎……….

先係……..
屈臣氏send左email俾我話我中獎……
(但呢個address我好少check…….天意)
好大袋東東……….
打開睇下…….
全部都係實用的東西……..正…….

跟住就收到Bioderma既email………
一齊去換啦………
包裝已經好靚……
細細支,岩晒去旅行用.........正.........
要keep住日日都開心,好運自然黎……..

7 則留言: