Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年11月25日星期四

Joey Yung Concert Number6

琴晚去左睇容祖兒演唱會,
對於演唱會呢樣野,我冇要求,
基本上有得睇咪睇,無得睇都無問題,
今次都係前日先知道有得睇,
放工去食左少少野就出發去……
之前都冇留意原來係坐A行……
去到先知原來係坐第一行……
真係第一次………

帶你地去睇下d靚衫………
一出場………..哇……好瘦呀…………
跟住就換左呢件旋轉木馬裙……
好靚呀好鍾意呢條呀………

拆左個旋轉木馬就會係咁………
跟住就係呢件白色毛毛……
我覺得好似一隻大白熊…..
不過之後除左面果件就好sex………

紅色長裙……..個V好deep……
無佢咁瘦都著得唔靚……

一場勁舞………
最後,握手位……
佢同我握手呀………
仲企響我面前唱歌呀…………
彩虹長裙………

差不多23:30完場……

3 則留言:

  1. daidai,
    佢勁好氣,跳勁舞都仲有氣唱歌.......
    所以真係抵睇.....

    回覆刪除
  2. 佢真係好受歡迎 皆因我有唔少同學
    臨近考試都要去睇佢演唱會 

    回覆刪除