Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年11月26日星期五

新城市廣場@Snowy Starlight Garden

知道有個好鍾意影相既媽媽坐月中,
唔可以周圍去,一定好悶..........
今日等我帶你去睇下聖誕佈置啦........
聖誕節好快就到喇,
周圍都佈置得靚靚,近近地去左新城市廣場…………
有一個Snowy Starlight Garden………
夜晚影.........好靚.............
必影出入口位……….
等我真人示範啦............

都係冇我企響度好d............^^
真係幾靚,可能因為我心情靚啦………
不過假日關係太多人喇,
我地決定平日再去一次………可以勁影………

5 則留言:

  1. :P~ 我想去海港城,K11,東港城,朗朗,青衣城.......好多好多,快D帶我去睇~~~~

    回覆刪除
  2. DAIDAI,

    青衣城你可以 慳返啦~
    今年勁唔令呀 ~
    新都會我影俾你睇啦~
    等我~

    回覆刪除
  3. jam,
    原是 10樓 ( ??) 夜晚咁令 ga~
    上2星期我去冇上去 呢 ~

    回覆刪除
  4. 我去左海港城,K11呀........^^

    回覆刪除
  5. 舊年 前年 大前年 我都因為考試做功課無去各大商場
    今年 點都要去呀 !
    見到雜誌都覺靚 見埋你既真人示範 我要去 我又要去^^

    回覆刪除