Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年11月18日星期四

為我的毅行者打氣

一年一度既毅行者,明天就開始啦,
我家都有一個參加者,
響出發之前,為佢準備一d東西…….

老公,加油呀…..
我會響屋企(上網)睇住你……

7 則留言:

  1. 你地真係有心有力呀 !!!
    俾 你個 包包 10個叻~

    回覆刪除
  2. ed, daidai,
    今晚叫佢睇下先,
    因為除左我,連我的好姊妹亦為他打氣,
    佢一定好開心.......
    多謝你地......^^

    回覆刪除
  3. 我陛下都行過毅行,我又做過support team,真係要好fit!!包包應該ok,替四位add oil!!希望佢哋一組人能順利完成。

    回覆刪除
  4. lovebeauty,

    我去年都做過support team,
    今年包包叫因為得我一個,佢唔俾我去........
    包包今年第一次參加.....
    佢d 隊員仲fit過佢.......
    完成已經好叻.......

    陛下幾多個鐘完成呀??

    回覆刪除
  5. 最快好似係三十多小時,佢行咗幾次,但係是早五六年前嘅事,都試過行唔哂放棄!行完d腳指瘀哂兼起水泡,要幫佢對腳按摩幾日呢!

    回覆刪除