Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年11月16日星期二

Orbis 盲俠行實況

一向早睡早起既我,
今晚同包包成了夜貓子…….
為乜呢………..我地參加左orbis 既盲俠行.....
去吃一個豐富既晚餐………


去左葵興……..興芳路遊樂場集合………
嘩………

人山人海呀…………
先去報到………
俾大家睇下我既路程先…………
由荃灣行去屯門黃金海岸…………
共二十公里,大會估計要用六小時完成…………

準備出發喇…………
由於擔心行得慢,所以選擇了第一批出發….
10:30出發………

行左一陣就有遊戲時間…….
朦眼行……

考驗下對對方既信任……
亦可以試下失明人士既感覺……
我地都成功了………

一路行中途有小食派,又有checkpoint………
仲有啦啦隊…….為大家加油打氣……
終於行到終點喇………
行左差不多五個鐘………
響03:26行到終點……

完成了有證書………
仲有早餐……
之前仲擔心會落雨又會凍……
原來做善事,個天係會保守同帶領架……
當晚好好天,有少少風又唔凍……
但始終行左二十公里……對腳好痛………
無論行得快定行得慢,
幸有你在身邊支持及鼓勵,
十指緊扣拖住完成.......
明年……明年再參加……

2 則留言:

  1. 厲害!!!
    好似舉辦了好幾年
    很有義意呀~

    回覆刪除
  2. daidai,
    其實全程都係行行人路,
    平路多,不過就時間長....
    我五個鐘不停行........
    今年已經係第五年喇.....
    行完都好辛苦架,不過諗下自己其實已經好幸福,
    仲有能力有氣力幫到別人是一種福氣......^^

    回覆刪除