Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年11月2日星期二

屋企新成員

我係一個勁唔鍾意收花束既女子…….
我覺得花種響盆度欣賞先有意思……
生命既意義……

失去左生命,再沒有將來,無意思...........


呢日我地屋企添了兩個新成員………
包包送俾我既迷你紫羅蘭,

愛它細細盆,好精緻……….
雖然……睇得它出已經開左一段日子,花已經有一點謝…..
已不再是燦爛了…….但它是優良的品種……..
我希望可以種得佢肥肥白白……..
(過兩日幫佢換個大少少既盆先……….)

另一個成員係我送俾包包既…….
男人之家不懂種植物,但係見我種佢又投我所好又想種……

(是一種愛錫吧......)
拍拖既時候送左棵森樹仔俾佢,

佢一直種都依家,
好叻仔呀…….


今次再送一盆文竹俾佢,文竹可以種好多年,
可以種到好似一個小竹林咁……..
希望好多年之後我地兩個老左都一齊種呢個竹林……….
一路直到永永遠遠………
(依家文竹約15cm高……仲係BB黎架…

等佢大個少少就可以換盆.........)

3 則留言:

  1. 你屋企既窗台唔夠地方擺咁多盤 ga la,
    我好人士,
    准許你拎幾盤過黎我家窗台擺下啦~
    heehee...............

    回覆刪除
  2. 花花真好命,我就黎冇命=o="""""

    回覆刪除
  3. ed.....
    thx......

    daidai,
    啋......講d咁既野......
    你得架,慢慢啦.....^^

    回覆刪除