Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年11月17日星期三

媽送的新花花

看來不得不相信有遺傳………
我是一個花痴…………
我媽亦是…………
呢日回家吃飯……
飯就唔係吃左好多啖……
只係帶左兩盆花回家…………
等我介紹一下……

第一盆……
羅漢松……(依家大約4cm 高)
阿媽話家有羅漢松,一世唔洗窮…
是一個祝福……
多謝媽………^^
第二盆………係我媽心愛的……
紅寶石……(依家大約9cm 高)
成棵都係紅色既葉……好靚呀………

再跟進一下,上次買既小小文竹……
開始長出新葉……
近睇仲長出新牙仔………

4 則留言:

  1. 不來你個窗冇窗花 ga.................

    回覆刪除
  2. ed...
    係呀冇窗花架,
    感覺開揚d.......^^

    回覆刪除
  3. 本來我屋企都冇窗花,不過阿b黎左後加了~

    回覆刪除
  4. 上手業主養貓貓所以之前都有窗花,
    我地搬左去差不多第一件究就係拆左d窗花.....^^

    回覆刪除