Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年11月15日星期一

Body Shop Body Butter

每年body shop 一到乾燥既季節就會有body butter減價…….
今年………$89/1件,$199/3件……..
我買了3件…….
橙味係送俾老公既………

Blueberry同Lychee都係我既..........



5 則留言:

  1. body shop 呢隻 body butter,
    我介左啦~
    一年貴過一年,
    每年都加成 $10,
    所以我決定罷買~
    用 $89 可以買 其他更好用 ga la~

    回覆刪除
  2. 市面上好難找到咁甜既味道.....
    香橙味就更難......
    一年一次.....^^

    回覆刪除
  3. 但我仲有好多crabtree未用呢..... :O

    回覆刪除
  4. daidai,

    body butter用得好快.......^^

    回覆刪除